Kapcsolat
Üzletünk Önre vár!
Üzletünkben kiváló minőségű burkolatok, segédanyagok és szerszámok széles választéka áll rendelkezésre!
Szakembert keres? Nem kell tovább keresni, hisz az általunk értékesített termékeket kivitelezéssel is kérheti!
LVT Padló Melegburkolati szakáruház
Cím: 7100 Szekszárd, Pásztor utca 2.
Email:
Tel:
Nyitva tartás:
Hétfő - Péntek: 08:00 - 18:00
Szombat: 08:00 - 18:00
Vasárnap: Zárva
GYIK
Mi a különbség melegburkolat és hidegburkolat között?
Hidegburkolatnak a csempét, járólapot, mozaikot stb. nevezünk, ezek általában kerámiából, üvegből készülnek amik kemény, rideg anyagok, ezért felületük hideg hatást kelt.
Ellenben a melegburkolatok készülhetnek fából, parafából és egyéb rugalmas anyagból, aminek köszönhetően meleg hatást keltenek.
Szerelőbetonra rakhatok melegburkolatot?
Megfelelő aljzatelőkészítést követően természetesen IGEN.
Milyen a jó alap egy padlónak?
Mivel a melegburkolat egy rugalmasabb anyag mint a hidegburkolat, ezért nagyon fontos a megfelelő aljzat. Mindenképp egyenes és sík aljzat sükséges.
Használhatok padlófűtéshez melegburkolatokat?
A mai modern melegburkolatok többsége gond nélkül használható padlófűtés esetén is. Mindenképp célszerű figyelembe venni a gyártói előírást.
Mit nevezünk parkettának?
A parketták fából készült melegburkolatok, de nem minden fából készült.
Mi a különbség a parketta és a laminált padló között?
Nem lehet parkettának nevezni a laminált burkolatokat vagy furnéros padlókat, mert bár fából (is) készülnek, nem lehetséges a felújításuk. De nem parketták a Vinyl padlóburkolatok sem, mert nem fából készülnek.
Mennyire strapabíró egy vinyl padló?
A felhasznált anyagoknak és rétegrendnek köszönhetően nagyon strapabíró burkolat.
Mennyire nehéz a melegburkolatokat egy véletlen sérülés esetén javítani?
Vannak olyan melegburkolat típusok amit kifejezetten könnyű javítani/cserélni, ilyen pl.: modul szőnyeg, ragasztott vinyl.
Megcsinálhatom otthon magamnak a padlót?
Ha az aljzat megfelelő a burkolat fogadására akkor egy egyszerűbb klikkes vinylt vagy laminált padlót könnyedén le lehet rakni.
Hogyan takarítsam, ápoljam a padlómat?
Kattints ide, és kezdheted is az írást. Veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.
Mennyi garancia van a megvásárolt burkolatra?
Kattints ide, és kezdheted is az írást. Veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.
Ha túl sokat rendeltem valamiből, a maradékot vissza küldhetem?
Kattints ide, és kezdheted is az írást. Veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.
Mit tudok tenni, ha véletlenül rossz terméket rendeltem?
Kérjük, minél hamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot a +36302716817 telefonszámon vagy az info@lvtpadlo.hu címen, és módosítjuk a rendelését a kért termékre.
Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?
Ha a rendelés még nem volt becsomagolva, akkor a rendelés még módosítható, esetleg törölhető. Ennek a leggyorsabb módja, ha felhívja szakáruházunkat a +36302716817 telefonszámon, vagy ír egy e-mailt az info@lvtpadlo.hu címre.
Hogyan történik a megrendelt termék kifizetése?
Webáruházunkban leadott rendelését többféle módon kifizetheti, választhatja az előre utalással való fizetést, de fizethet egyszerűen bankkártyával is, vagy kérheti utánvétellel is a megrendelt terméket.
Hogyan kapom meg a megrendelt terméket?
Ha kosárba rakta a megrendelni kívánt terméket, a szállítási módoknál kiválaszthatja az Ön számára legmegfelelőbb szállítási módot. Kérheti házhozszállítással vagy csomagautomatába.
Hogyan járjak el a termék reklamációja esetén?
Ha sérült terméket kapott, akkor erről azonnal tájékoztasson minket e-mailben vagy telefonon. A sérülés bizonyításához elég egy fotó. A reklamációt cserével, új termék elküldésével vagy a számlájára visszautalt vételi árral intézzük.